Hvem er vi?

Guriskogen barnehage åpnet i juni 2007, og vi har plass til ca. 70 barn fra 0 til 5 år. Vi holder til i Tjølling, like ved Valby og Guriskogen. Vi har et stort hus med mange muligheter, og et stort uteområde som også grenser til skog og fine turområder. Barnehagen drives som samvirkeforetak og er en ideell barnehage. Barnehagen drives av foreldrebetaling og offentlig tilskudd og all inntekt til barnehager går til å utvikle gode tilbud til barn og foreldre. I Guriskogen barnehage tas det ikke ut utbytte av driften i noe ledd.

Barnegruppen er fordelt på tre avdelinger: en avdeling er for 0 - 2 år,  og to avdelinger er for 2 - 5 år. Det vil si at vi har to-åringer på alle avdelingene i barnehagen vår. Alle avdelingene er delt i mindre, og faste, grupper hver dag.

På avdelingene er det lek, aktiviteter og turer som tilrettelegges ut i fra barnas gruppe og alder.

Vi har vår egen, store lekeplass med flott beliggenhet.

Vår «hundremeterskog» utenfor gjerdet inviterer til utforsking og lek, og er et flott turområde for alle barn, - også for de aller yngste.

Lek og vennskap, humor og alvor, får plass i en trygg og vennlig ramme skapt av et dyktig personale.

Ta gjerne kontakt for besøk og omvisning.

Velkommen til oss!